روز عجیب امیری؛ از پاس گلِ شاهکار تا خاموشی در نیمه دوم!

روز عجیب امیری؛ از پاس گلِ شاهکار تا خاموشی در نیمه دوم!

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر باتجربه پرسپولیس در مقابل پاختاکور روز عجیبی را سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل تیم پاختاکور ازبکستان قرار گرفت و در حالی که انتظار می‌رفت به پیروزی برسد در مقابل حریفش با تساوی یک بر یک متوقف شد.

پرسپولیسی‌ها در بازی امروز نمایش عجیب و دور از انتظاری داشتند. آنها با یک شروع طوفانی خیلی زود در ثانیه 41 به گل برتری رسیدند اما بعد از چند دقیقه دیگر خبری از آنها تیم هجومی و بانشاط نبود.

بازیکنان این تیم در دادن پاس و جاگیری در زمین دچاز اشتباهات عجیب و ساده‌ای می‌شدند و همین ضعف عجیب باعث شد در بخش زیادی از مسابقه، تیم پاختاکور خطرناک و زهردار به نظر برسد. 

تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس همین وضعیت را داشتند و در مجموع عملکرد خوبی را از خودشان ندادند. یکی از این بازیکنان وحید امیری بود. او روی گل پرسپولیس نقش مهمی داشت و با تاثیر هوشمندانه‌ای که روی توپ گذاشت یک پاس گل شاهکار به علی علیپور داد.

اما امیری هم مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس در ادامه افت کرد. او در همان نیمه اول یک فرصت تک به تک را به شکل عجیبی به راحتی از دست داد. هر چند بعدا معلوم شد که این موقعیت آفساید بود.

اما در نیمه دوم دیگر خبری از آن امیریِ خطرناک و زهردار نبود. مدافعان پاختاکور با آنالیزی که از مربیان‌شان دریافت کرده بودند توانستند تا حد زیادی وحید را از کار بیندازند و این یکی از دلایل بازی ضعیفِ پرسپولیس در نیمه دوم بود.

البته از آنجا که تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس همین وضعیت را داشتند می‌شود گفت که خستگی دربی هنوز در ساق‌های آنها دیده می‌شد و این یک مشکل همگانی برای بازیکنان پرسپولیس بود.

1359