لیگ نخبگان آسیا؛ هفته سختی در انتظار سرخابی‌هاست!

لیگ نخبگان آسیا؛ هفته سختی در انتظار سرخابی‌هاست!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا بازی‌های دشواری در پیش دارند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته چند بازی از هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برگزار شد و دو تیم ایرانی حاضر در این مسابقات یعنی پرسپولیس و استقلال بازی دوم خودشان را در این تورنمنت برگزار کردند.

دیروز پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس در مقابل پاختاکور ازبکستان با تساوی یک – یک متوقف شد که نتیجه قابل قبولی برای این تیم نبود. استقلال هم در دوحه مقابل السد با د. گل شکست خورد که البته این نتیجه برای خیلی از فوتبالدوستان ایرانی قابل پیش‌بینی بود.

هنوز دو بازی از هفته دوم این مسابقات باقی مانده است و جدول شکل واقعی به خودش نگرفته است. اما در حال حاضر استقلال با 3 امتیاز از دو بازی در پنجم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز از دو بازی در دهم قرار دارد.

حالا همه فوتبالدوستان ایرانی به خصوص طرفداران پرسپولیس و استقلال منتظر هفته سوم لیگ نخبگان هستند. اما واقعیت این است که این دو تیم در هفته سوم با رقبای قدرتمندی روبرو می‌شوند و کار دشواری در پیش دارند.

هفته سوم این مسابقات روز سی‌ام مهر ماه آغاز می‌شود. در این روز پرسپولیس در دوحه در مقابل تیم السد قطر قرار خواهد گرفت. تیمی که دیروز توانست استقلال را با دو گل شکست بدهد. 

یک روز بعد یعنی روز اول آبان استقلال در تهران میزبان تیم النصر عربستان خواهد بود. النصر تیمی است که علاوه بر کریستیانو رونالدو ستاره‌های بزرگ دیگری را هم در اختیار داریم. این تیم هم بسیار آماده و قدرتمند است و روز سختی را برای استقلال رقم خواهد زد.

واقعیت این است که هیچ کدام از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا نتایج قابل قبولی نگرفته‌اند. اما آنها باید در هفته سوم مقابل تیم‌هایی به زمین بروند که در حال حاضر بسیار آماده و پرستاره هستند و برتری مقابل آنها بسیار دشوار است.

1359