فوتبال زنان کردستان این بار با نام ایستا وارد لیگ برتر می شود؛ خیال راحت کردها

فوتبال زنان کردستان این بار با نام ایستا وارد لیگ برتر می شود؛ خیال راحت کردها

پایگاه خبری فوتبالی- صبح امروز انتقال تیم فوتبال زنان کانی کردستان به شرکت سنگین ماشین ایستا انجام شد تا از این پس استان کردستان با نام ایستا در لیگ برتر فوتبال زنان تیم داری کند.

پایگاه خبری فوتبالی، فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان وقتی به اتمام رسید، کانی کردستان به علت نداشتن اسپانسر و فشار های مالی امتیاز خود را برای فروش گذاشت. در ابتدا گفته می شد استقلال و پرسپولیس به دنبال خرید امتیاز این تیم رفته اند اما گویا مبالغی که پیشنهاد داده بودند بسیار پایین بود تا مدیران کانی از فروش امتیاز این تیم به استان دیگر صرف نظر کنند.

حالا امروز باشگاه کانی خبر از انتقال امتیاز این تیم به شرکت سنگین ماشین ایستا داد و قرار است استان کردستان در این فصل با نام ایستا در لیگ برتر فوتبال زنان شرکت کند. کرد ها به عوض شدن نام تیمشان در هر سال عادت کرده اند. آن ها در طول ادوار مختلف لیگ با نام هایی چون، راه یاب ملل، وچان، آذرخش، زارع باطری و کانی حضور داشته اند و امسال هم ترک عادت نکردند و قرار است با نام جدید ایستا شرکت کنند. 

حالا بازیکنان بومی کردستان امیدوارند در فصل پیش رو بدون دغدغه مالی به فوتبال خود بپردازند تا بتوانند جایگاه خوبی را برای استانشان به ارمغان بیاورند. گفته می شود تا دو روز آینده بازیکنان ورودی به ایستا مشخص می شود تا این تیم برای فصل جدید آماده شود.

۶۰۰۱