سومین گل به‌خودی سیدحسین در استقلال؛ این‌بار در آسیا!

سومین گل به‌خودی سیدحسین در استقلال؛ این‌بار در آسیا!

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی باز هم به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد!

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی که در این فصل اصلا عملکرد قابل قبولی در استقلال ندارد و از روزهای اوج خود به شدت فاصله گرفته، سریال بدشانسی‌هایش در چارچوب دروازه آبی‌ها همچنان ادامه دارد و بعد از اشتباهات سریالی در لیگ برتر، حالا در لیگ نخبگان آسیا هم مقابل السد گل به خودی زد تا به شکل عجیبی خودش را زیر فشارها نگه دارد. 

این اولین باری نیست که حسینی دروازه خودش را به اشتباه باز می‌کند. او برای نخستین بار در دربی نود و یکم برای استقلال گل‌به‌خودی زد و عامل برتری پرسپولیس گابریل کالدرون در برابر استقلال آندر‌ه‌آ استراماچونی شد! 

تقریبا 1/5 سال بعد از آن دربی جنجالی، سید حسین حسینی در هفته چهاردهم لیگ بیستم و در مقطعی که هدایت استقلال بر عهده محمد فکری بود، دروازه خودش را مقابل نفت مسجدسلیمان باز کرد تا آن‌جا حسابی خودش را زیر سوال ببرد و مورد انتقاد شدید هواداران قرار بگیرد! همین تک اشتباه باعث شد حسینی تا پایان فصل در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین شود و رشید مظاهری دروازه‌بان شماره یک استقلال باشد. 

حالا در شرایطی که موج جدیدی از اعتراضات بر علیه سیدحسین حسینی و عملکردش در فصل جاری راه افتاده او در برابر السد دروازه خودش را با یک خروج ناموفق باز کرد تا به منتقدان خود سوژه خوبی برای انتقاد کردن بدهد! تقابل امشب السد و استقلال، اولین رویایی کاپیتان استقلال با این تیم قطری به‌شمار می‌آید. 

9098