نیمکت پرستاره پرسپولیس؛ گاریدو چقدر خوشبخت است!

نیمکت پرستاره پرسپولیس؛ گاریدو چقدر خوشبخت است!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز روی نیمکت پرسپولیس ستاره‌های بزرگ و سرشناسی حضور دارند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 19:30 امروز پرسپولیس در یکی از بازی‌های هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم پاختاکور ازبکستان است. نیمه اول این مسابقه با گل ثانیه 41 علی علیپور به سود پرسپولیس به پایان رسیده است. 

پرسپولیس این بازی را با ترکیب آلکسیس گندوز، میلاد محمدی، گئورگی‌ گولسیانی، حسین کنعانی، ایوب العلمود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور شروع کرد. ترکیبی که خوب، کامل و پرستاره به نظر می‌رسید. 

با این ترکیب به نظر می‌رسید پرسپولیس از اغلب ستاره‌ها و بازیکنان خوبش استفاده کرده است و شاید دیگر روی نیمکت ستاره‌ای حضور نداشته باشد که در نیمه دوم به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بیاید. 

اما نگاهی به اسامی بازیکنانی که روی نیمکت حضور خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. فرشاد فرجی، سعید صادقی، عیسی آل  کثیر، میلاد سرلک، سعید مهری، لوکاس ژوائو، اوستون اورونوف و یاسین سلمانی بازیکنان مطرح و شناخته شده نیمکت پرسپولیس هستند.

هرکدام از این بازیکنان در هر تیم دیگری باشند قطعا جزو نفرات فیکس خواهند بود. اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت‌های جزئی، آمادگی بدنی کمتر و در نهایت تدابیر تاکتیکی روی نیمکت نشسته‌اند.

به جز این نفرات بازیکنانی مثل سمیر حبوباتی، امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و سهیل صحرایی هم روی نیمکت نشسته‌اند. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس بسیار خوشبخت و خوش‌شانس است که علاوه بر 11 نفر ترکیب اصلی، کلی بازیکن آماده و سرشناس هم روی نیمکت دارد و می‌تواند در مواقع لزوم از آنها استفاده کند. 

1359