رحمتی، دقیقی و الهامی؛ مثلث روی برد ندیده لیگ برتر!

رحمتی، دقیقی و الهامی؛ مثلث روی برد ندیده لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی - سه تیم لیگ برتری هنوز موفق به کسب پیروزی در فصل جاری لیگ برتر نشده‌اند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر ایران به هفته ششم خود رسیده و تیم‌ها تا حدودی چهره خود را برای فصل جاری عیان کرده‌اند و باید در ادامه با هماهنگ‌تر شدن تیم‌ها شاهد بازیهای جذابتری هم باشیم.

اما سه تیم لیگ برتری هستند که هنوز موفق به کسب پیروزی در فصل جاری نشده‌اند و هر سه تیم با عدم توفیق در کسب سه امتیاز، در سه رتبه پایین جدول قرار گرفته‌اند.

تیم قعرنشین لیگ برتر، هوادار با هدایت سید مهدی رحمتی است. تیمی که حتی موفق به گلزنی هم نشده، چه برسد کسب پیروزی و سه امتیاز! بنفش‌پوشان تهرانی با سه تساوی و سه باخت و بدون گل زده در قعر جدول قرار گرفته‌اند.

بالاتر از این تیم، شمس آذر قزوین قرار دارد. تیمی که باز هم با رفت و برگشت سعید دقیقی مواجه شد ولی این سرمربی برخلاف فصل گذشته نتوانسته شرایط خوبی با تیم قزوینی داشته باشد. نتایج شمس آذر هم همانند هوادار است و این تیم سه باخت و سه تساوی داشته تا بدون برد در رده پانزدهم جای بگیرد.

دیگر تیم بدون برد لیگ برتر، نساجی مازندران است. تیم خصوصی فوتبال ایران که با ساکت الهامی نتایج خوبی در شش هفته ابتدایی نداشته و شاید تنها نتیجه خوب آن‌ها متوقف کردن استقلال بوده باشد. تیم مازنی هم با سه تساوی و سه شکست سه امتیازی است و باید دید چه زمانی موفق به کسب اولین برد خود خواهد شد.

جالب اینکه هر سه تیم یاد شده، جزو تیمهای خصوصی لیگ برتر هستند که در قعر جدول قرار گرفته‌اند.

1997