خبر خوشی که فلیک به هواداران بارسلونا داد

خبر خوشی که فلیک به هواداران بارسلونا داد

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا اعلام کرد که فرنکی دی یونگ مشکلی برای بازی آینده این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ ملی پوش هلندی از ماه آوریل به علت مصدومیت از میادین دور بوده است و یورو و شروع فصل جاری را از دست داد اما فلیک دوشنبه اعلام کرد که این هافبک به آمادگی کامل رسیده و می تواند در روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز بازی کند. 

سرمربی سابق بایرن مونیخ پیش از بازی با یانگ بویز در مورد دی یونگ گفت :" خبر خوبی است که فرنکی به تیم ملحق شده است. ممکن است که پنج دقیقه یا ده دقیقه بازی کند اما در هر حال برای ما خیلی مهم خواهد بود. روند ریکاوری بازیکنان مصدوم خیلی کند پیش می رود اما شاید بعد از ماه اکتبر، دو سه بازیکن دیگر از مصدومیت برگردند. هر مربی خوشحال می شود که بازیکنانش از مصدومیت برگردند.  رفتار فرنکی عالی بوده است و به تیم ملحق شده است. او به بازیکنان جوان کمک می کند و می خواهد به تیم کمک کند و به حضورش نیاز داریم. حالا فرصت حضورش را داریم و اماده است. شاید نتواند 45 دقیقه بازی کند اما اگر 10 یا 20 دقیقه بازی کند هم برای خودش ما و خیلی خوب خواهد بود." 

این بازیکن 27 ساله و بارسلونا پس از بازی مقابل تیم سوییسی باید به لالیگا برگردند و مقابل آلاوز قرار بگیرند.

4125