آقای پاس گل کنونی لیگ؛ شبیه‌ترین بازیکن به آلوز!

آقای پاس گل کنونی لیگ؛ شبیه‌ترین بازیکن به آلوز!

پایگاه خبری فوتبالی - عارف رستمی با ۳ پاس گل به تنهایی در پایان هفته ششم لیگ برتر در صدر جدول برترین پاسورها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، شش هفته از لیگ برتر انجام شده و رفته رفته چهره تیم‌های مدعی در سطح اول فوتبال ایران شناخته می‌شود. تیم‌ها و بازیکنانی که به دنبال دستیابی به هدفهای تیمی و انفرادی هستند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اما یکی از رقابت های انفرادی بازیکنان که جذابیت زیادی هم برای هواداران و حتی خود بازیکنان پس از آقای گلی دارد، کسب عنوان برترین پاسور بودن است. عنوانی که در طول دو فصل اخیر، ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تراکتور از آن خود کرده است.

اما شاید جالب باشد بدانید که تا پایان هفته ششم، نه ریکاردو آلوز و نه ستاره‌ای از استقلال و پرسپولیس در جایگاه برترین پاسور فصل حضور ندارند و عارف رستمی مهاجم خیبر خرم آباد با ارسال سه پاس گل برترین مهندس شش هفته نخست بوده است.

نکته قابل توجه درباره رستمی اینکه این بازیکن فصل گذشته بازیکن تراکتور بود و تشابه چهره وی با ریکاردو آلوز سوژه روز رسانه‌های تراکتوری شده بود. این تشابه به قدری بود که حتی ساکت الهامی در دیدار دوستانه پیش فصل تراکتور و مس رفسنجان در برخورد با رستمی به انگلیسی با وی خوش و بش کرده بود و رستمی را با آلوز اشتباه گرفته بود!

عارف رستمی علاوه بر چهره، حالا توانسته در ارسال پاس گل هم خود را شبیه آلوز دو فصل گذشته کند و در صدر جدول پاسورهای لیگ برتری قرار دارد و باید دید می‌تواند این عنوان را در ادامه هم برای خود حفظ کند یا نه.

1997