لیست رئال مادرید مقابل لیل با یک شگفتانه

لیست رئال مادرید مقابل لیل با یک شگفتانه

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لیل در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پیر  مائوروی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اشتوتگارت به دنبال دومین بردش در لیگ قهرمانان اروپاست. رئالی ها چهارشنبه شب به مصاف لیل خواهند رفت که غایبان زیادی برای این بازی دارند. تیبو کورتوا، دنی سبایوس، براهیم دیاز و داوید آلابا به علت مصدومیت این مسابقه را از دست خواهند داد. اما نکته قابل توجه در این لیست مربوط به حضور کیلیان امباپه است. گفته می شد که این مهاجم به علت مصدومیت اخیرش سه هفته از میادین دور خواهد بود اما تنها در عرض یک هفته به لیست برگشته و اگر در تمرین فردا َآماده باشد، احتمال دارد که مقابل لیل بازی کند، تیمی که برادرش اتان نیز در آن توپ می زند!

رئال مادرید می داند که در شکل جدید لیگ قهرمانان اروپا جای اشتباه وجود ندارد و باید حداکثر امتیازات ممکن را در مرحله اول کسب کنند تا در میان هشت تیم برتر جدول قرار بگیرند و مستقیما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. لیل شروع فصل جالبی را نداشته است و رئالی ها فرصت خوبی دارند تا سه امتیاز ارزشمند را در فرانسه دشت کنند.

لیست رئال مادرید مقابل لیل بدین شرح است:

دروازه بان ها: لونین، فران گونزالس، سرجیو مستره
مدافعان: کارواخال، میلیتائو، لوکاس وازکز، وایخو، فران گارسیا، رودیگر، مندی، خاکوبو
هافبک ها: بلینگام، کاماوینگا، والورده، مودریچ، شوامنی، گولر
مهاجمان: وینیسیوس، امباپه، رودریگو و اندریک.

4125