عکس یادگاری جواهر 12 ساله بارسلونا با وکیلش و پیراهن رونالدو

عکس یادگاری جواهر 12 ساله بارسلونا با وکیلش و پیراهن رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پیش آدم غروال پدیده لاماسیا که ملیتی آلمانی و اصالتی مراکشی دارد، تصویری از خودش در کنار ژرژ مندس، ایجنت سرشناس پرتغالی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک هجومی تیم زیر 13 سال بارسلونا یکی از جواهرات آینده لاماسیا به شمار می رود. غروال در سال 2023 از آیندهوون به بارسلونا ملحق شده است.

غروال شنبه گذشته پیراهنی را از جانب کریستیانو رونالدو هدیه گرفت که وکیلش این پیراهن را به دست او رساند. غروال تصویری از پیراهن هدیه گرفتن از رونالدو منتشر کرد و نوشت:" ممنون از این هدیه بسیار زیبا، ژرژ ."

در سالهای اخیر جواهراتی نظیر لامین یامال، آنسو فاتی، آلخاندرو بالده و گیله فرناندز از آکادمی بارسا رشد کرده اند و حالا آدم غروال امید زیادی دارد تا بتواند به آنها ملحق شود و در آینده به تیم بزرگسالان بارسا برسد.

غروال فقط 12 سال سن دارد و تصاویری از حرکات تکنیکی اخیرش در آکادمی بارسلونا به شدت مورد توجه قرار گرفته است.  به طور مثال او اخیرا پاس گل فوق العاده ای به محمد داده است که برادر الیاس آخوماچ بازیکن سابق بارسلونا است.

آدم در مونشن گلادباخ متولد شده است. او دوران فوتبالش را در باشگاه لوریپ آغاز کرد و بین سالهای 2019 تا 2020 برای گلادباخ بازی کرد. وی بعد از آن سه سال برای آیندهوون بازی کرد و بعد از آن به رئال مادرید ملحق شد. 

4125