مظفری‌زاده: منتظر تیم هندی در جلسه فردا هستیم!

مظفری‌زاده: منتظر تیم هندی در جلسه فردا هستیم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید تیم هندی هیچ اطلاعی مبنی بر نیامدن نداده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازی تیمهای تراکتور و موهون باگان هند باید روز چهارشنبه در تبریز برگزار شود، از صبح امروز اخبار رسانه‌ها حاکی از عدم سفر این تیم به ایران است و گفته می‌شود تیم هندوستانی شرایط بحرانی منطقه را بهانه قرار داده است.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفت: "هیچ اطلاعی به باشگاه تراکتور داده نشده و نامه نگاری هم انجام نشده است. ما در حال انجام روال عادی برگزاری مسابقه هستیم و هیچ تماسی نه با فدراسیون فوتبال و نه با ما حاصل نشده است."

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پاسخ به این پرسش که پس خبر نیامدن تیم هندی از کجا منتشر شده، عنوان داشت: "نمی‌دانم استناد به چه منبعی شده چرا که تیم حریف هیچ خبری به ما نداده است."

مظفری‌زاده ادامه می‌دهد: " ناظران ای‌اف‌سی هم در تبریز حضور دارند و از زمین بازدید کردند و قرار است بازدید نهایی هم انجام شود و داوران هم زمین بازی را ببینند و همان طوری که گفتم ما در حال انجام کارهای همیشگی برای برگزاری بازی هستیم."

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در پایان اظهار داشت: "تاکنون هیچ خبر رسمی درباره نیامدن تیم حریف نداریم. منتظر خواهیم بود تا تیم هندی فردا به جلسه قبل از بازی بیاید و باید منتظر این جلسه باشیم."

1997