وقتی منچستریونایتد با هت‌تریک رونالدو تاتنهام را شکست داده بود

وقتی منچستریونایتد با هت‌تریک رونالدو تاتنهام را شکست داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تاتنهام با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و شیاطین سرخ در ورزشگاه خانگی خودشان شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تیم اریک تن هاگ حرفی برای گفتن نداشت و خیلی راحت مقابل تاتنهام شکست خورد. در حقیقت با اخراج برونو فرناندز و ده نفره شدن شیاطین سرخ، کار برای منچستر یونایتد خیلی سخت شده بود و آن ها هم مقابل تاتنهام شکست خوردند.

اما در فصل 2021/22، منچستر یونایتد و تاتنهام در دور برگشت از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر دو تاتنهام را شکست بدهد. گل های شیاطین سرخ را در آن دیدار کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. در حقیقت رونالدو در مقابل تاتنهام در آن بازی هت تریک کرد و سه گل زد.

یکی از دلایلی که موجب شد رونالدو از منچستر یونایتد برود، اختلافاتی بود که با اریک تن هاگ داشت. حالا در شبکه های اجتماعی خیلی ها تن هاگ را مقصر اصلی وضعیت کنونی منچستر یونایتد می دانند.

1470