ورود باشگاه انگلیسی به دوئل ایتالیایی جذب مهاجم کانادایی لیل فرانسه

ورود باشگاه انگلیسی به دوئل ایتالیایی جذب مهاجم کانادایی لیل فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ باشگاه اروپایی به دنبال جذب مهاجم کانادایی تیم لیل فرانسه هستند که برخی معتقدند بعد از هالند، بهترین مهاجم حال حاضر جهان است.

به گزارش فوتبالی، برخی معتقدند بعد از ارلینگ هالند، جاناتان دیوید بهترین مهاجم حال حاضر جهان است. شاید به همین دلیل است که نبرد بر سر جذب این مهاجم کانادایی تیم فوتبال لیل فرانسه، این روزها بالا گرفته است.

اینتر و یوونتوس مدتی است که دوئلی ایتالیایی را بر سر جذب دیوید ایجاد کرده‌اند اما حالا باشگاه نیوکاسل نیز به این نبرد اضافه شده است.

جاناتان اولین هت‌تریک فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ لیگ فرانسه را با عملکردی فوق‌العاده انجام داد.

گل اول با پای چپ، گل دوم با پای راست و گل سوم با ضربه سر که نشان داد او یک مهاجم کامل است. این سومین هت‌تریک او در لیگ فرانسه بود.

نمایش درخشان وی در فصل جاری باعث شده تا اینتر، یوونتوس و نیوکاسل برای جذب او در ژانویه صف‌کشی کنند. قرارداد مهاجم ۲۴ ساله کانادایی لیل، در تاریخ ۳۰ ماه جون ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما او می‌تواند از ماه ژانویه پیش رو، مذاکرات خود را با باشگاه‌ها آغاز کند.

درخشش این مهاجم کانادایی، لیل را که اکنون در رتبه پنجم و در فاصله نه‌چندان دور با مثلث مدعیان قهرمانی در بالای جدول یعنی پاری‌سن‌ژرمن، مارسی و موناکو قرار دارد، امیدوار به ورود به کورس قهرمانی این فصل کرده است.

لیل اکنون ۶ امتیاز با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین فاصله دارد و منتظر لغزش بالانشینان جدول لیگ فرانسه است. ۵ گل در ۶ بازی لیگ فرانسه و ۲ گل دیگر در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل؛ شایستگی‌های این مهاجم ۲۴ ساله را بیش از پیش به اثبات رسانده است.

۱۰۳۳