خداحافظی رقبای ایران با جام جهانی فوتسال؛ خروس ناجوانمرد هم وداع می‌کند؟

خداحافظی رقبای ایران با جام جهانی فوتسال؛ خروس ناجوانمرد هم وداع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- اکثر تیم‌هایی که ایران در جام جهانی فوتسال با آن‌ها روبه‌رو شده از این مسابقات کنار رفته‌اند! 

به گزارش فوتبالی، جام جهانی فوتسال اندک اندک به روزهای پایانی و حساس خود نزدیک می‌شود و امشب چهره ۴ تیم برتر این مسابقات مشخص می‌شود. نکته جالبی که در ازبکستان در حال رقم خوردن است حذف تیم‌‌هایی است که ایران با آن‌ها بازی کرده است! 

تیم ملی فوتسال ایران که با رهبری وحید شمسایی پای به جام جهانی 2024 گذاشته بود و امید به تکرار روزهای درخشان خود در این مسابقات داشت اما در نهایت به یک ناکام مطلق بدل شد و در عین ناباوری از رسیدن به مرحله ¼ پایانی بازماند. تیم ملی فوتسال همین چند ماه پیش قهرمان جام ملت‌های آسیا شده بود!

شاگردان شمسایی در این مسابقات به ترتیب با تیم‌های ونزوئلا، گواتمالا، فرانسه و مراکش بازی کردند. گوآتمالا که در مرحله گروهی حذف شد. ونزوئلا هم که به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم، راهی دور حذفی شده بود روز گذشته با نتیجه سنگین 9 بر 4 از اوکراین شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. 

مراکش هم که موفق شده بود در یک بازی دراماتیک ایران را از پیش روی بردارد و با نتیجه 4 بر 3 از سد شاگردان شمسایی گذر کند روز گذشته در مرحله ¼ نهایی به مصاف برزیل رفت و 3 بر یک مغلوب سلسائو شد تا از رسیدن به نیمه‌نهایی باز بماند و دیگر بیش از این شگفتی‌سازی نکند! 

از میان رقبای ایران تنها فرانسه در جام جهانی باقی مانده که آن هم باید از ساعت 16:00 امروز به مصاف پاراگوئه برود و برای صعود به نیمه‌نهایی تلاش کند! فرانسه‌ای که با کثیف کردن روح ورزش و انجام یک بازی عجیب مقابل ایران در گروه خودش دوم شد و راه آسان جدول مرحله حذفی را انتخاب کرد!

۹۰۹۸