مدافع سویا جانشین احتمالی آرنولد در لیورپول

مدافع سویا جانشین احتمالی آرنولد در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول، مدافع جوان ۲۱ ساله سویا را به عنوان جایگزین بالقوه ترنت الکساندر-آرنولد زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول وضعیت خوانلو سانچز را در سویا زیر نظر دارد؛ زیرا ابهام در مورد آینده ترنت الکساندر-آرنولد در آنفیلد رفع نشده است.

قرارداد این ملی‌پوش انگلیسی با لیورپول در پایان فصل تمام می‌شود و تاکنون هیچ نشانه‌ای از پیشنهاد قرارداد جدید به این مدافع راست دیده نشده است.

به احتمال زیاد مذاکرات با این مدافع ۲۵ ساله که توانایی بازی پست هافبک راست را نیز دارد، در ادامه فصل انجام خواهد شد اما علاقه رئال مادرید به این بازیکن، می‌تواند شرایط را برای لیورپول پیچیده کند.

قهرمان لالیگا همچنان وضعیت این بازیکن را در آنفیلد زیر نظر دارد و قرمزهای بندر لیورپول، کار آسانی برای حفظ ستاره خود ندارند. اگر الکساندر-آرنولد در پایان فصل لیورپول را ترک کند، قرمزها می‌توانند برای جانشینی او به لالیگا مراجعه کنند.

وب‌سایت CaughtOffside نوشت که قرمزهای مرسی‌ساید یکی از چندین تیم لیگ برتری هستند که وضعیت خوانلو سانچز در سویا را زیر نظر دارند. قرارداد این سانچز با این تیم اسپانیایی در سال ۲۰۲۶ تمام می‌شود.

سویا مایل است در تابستان آینده پیشنهادات ۲۵ میلیون یورویی برای این بازیکن ۲۱ ساله را مورد بررسی قرار دهد. در صورتی که او پیشنهاد سویا برای تمدید یا عقد قرارداد جدید را نپذیرد، سال ۲۰۲۵ زمان ایده‌آلی برای فروش ستاره این باشگاه لالیگایی خواهد بود که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک راست را دارد. 

۱۰۳۳