رسمی؛ ستاره 33 ساله از تیم ملی فرانسه بازنشسته شد

رسمی؛ ستاره 33 ساله از تیم ملی فرانسه بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان در پیامی در صفحات خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه بازنشسته شده است.

به گزارش فوتبالی، گریزمان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه بازنشسته شده است. وی ویدیویی احساسی از بهترین لحظاتش در تیم ملی فرانسه منتشر کرد و نوشت:" با قلبی مملو از خاطرات، این بخش از زندگی خود را به پایان می رسانم. ممنون از این چالش فوق العاده در تیم ملی فرانسه و به امید دیدار."

گریزمان 33 ساله مجموعا 137 بازی در تیم ملی فرانسه انجام داد و 44 گل به ثمر رساند. وی در جام جهانی 2018 به قهرمانی رسید و تجربه قهرمانی در لیگ ملت های اروپا را دارد. دشان روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده بود و حالا از نبودش ناراحت خواهد بود. 

فرانسه باید در هفته های آینده در بازیهای  لیگ ملت های اروپا شرکت کند و بعد از آن نیز در بازیهای راهیابی به جام جهانی شرکت خواهد کرد. گریزمان بدین ترتیب  ترجیح داد که  از تیم ملی کشورش کناره گیری کند.

گریزمان دوران موفقی در تیم ملی فرانسه را داشت و خیلی ها تصور می کردند که حداقل تا جام جهانی در این تیم بماند اما به شکل غیرمنتظره ای تصمیم به بازنشستگی گرفت. 

4125