کامنت باران صفحه موهون باگان: ترسیدید و نیامدید!

کامنت باران صفحه موهون باگان: ترسیدید و نیامدید!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور در پست آخر صفحه رسمی موهون باگان کامنت های جالبی گذاشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، با وجود سفر داوران و مسئولین انجام برگزاری بازی تراکتور و موهون باگان هند به تبریز، این تیم هندی فعلاً از سفر به ایران سر باز زده و اعلام پنج روز عزای عمومی در ایران به مناسبت شهادت حسن نصرالله را بهانه کرده و خواستار برگزاری بازی در زمینی بی‌طرف شده که به نظر نمی‌رسد مورد قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گیرد.

در صورت عدم سفر موهون باگان به تبریز، باید تراکتور را تیم برنده این مسابقه با نتیجه سه بر صفر دانست و البته تیم هندوستانی باید منتظر عواقب این تخلف باشد و شاهد جریمه سنگین این تیم توسط ای ‌اف سی خواهیم بود.

اما واکنش هواداران تراکتوری پس از انتشار این خبر در صفحه رسمی موهون باگان جالب توجه است. جایی که تیم هندی بدون توجه به بازی با تراکتور، پوستر بازی بعدی خود در لیگ هند را منتشر کرده و تراکتوری‌ها هم زیر این پست، کامنت های بامزه‌ای را درج کرده‌اند.

عمده کامنت های طرفداران تراکتور زیر این پست چنین نوشته شده که تیم موهون باگان به دلیل ترس از باخت سنگین راهی ایران نشده و البته برخی طرفداران تراکتوری این موضوع را با ادبیات طنر نوشته‌اند.

برای مثال طرفداری نوشته که این ترس برخلاف روند اکثر فیلم‌های هندی بوده است!طرفدار دیگری هم نوشته قول می‌دهد تراکتور به این تیم بیش از ۵ گل نزند! یک تراکتوری دیگر هم نوشته که حداقل به تماس هایتان جواب دهید تا با شما یک سلام و علیک داشته باشیم!

جالب اینکه برخی توئیت‌ها هم در فضای هواداری تراکتور از هواداران تیم بنگال شرقی هند در حال دست به دست شدن است که نوشته موهون باگان هر وقت عرصه را تنگ ببیند، فرار می‌کند!

باید منتظر ماند و دید سرنوشت این بازی آسیایی در نهایت چه خواهد شد.

1997