موهون باگان از سفر به تبریز خودداری کرد!

موهون باگان از سفر به تبریز خودداری کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم موهون باگان هندوستان از سفر به تبریز خودداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور باید در دومین هفته از لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا در تبریز از تیم موهون باگان هند پذیرایی کند؛ دیداری که روز چهارشنبه و به میزبانی شهر تبریز انجام خواهد شد و در همین راستا رسانه رسمی تی‌تی‌ها امروز خبر از سفر داوران و ناظران ای‌اف‌سی به این شهر داده است.

این در حالی است که تیم موهون باگان هندوستان از سفر به ایران خودداری کرده است. گویا تیم هندی دلیل عدم سفرش به تبریز را اعلام پنج روز عزای عمومی به خاطر شهادت حسن نصرالله در ایران اعلام کرده و از مسئولان ای‌اف‌سی به دلیل احتمال وقوع جنگ در ایران خواسته بازی در زمین بی‌طرف برگزار شود!

جالب اینکه این تیم در رسانه رسمی خود در حال تبلیغ بازی بعدی خود در لیگ هند است! حتی یکی از مسئولین تراکتور در گفت و گویی عنوان کرده که این تیم پاسخ تماس های تراکتوری‌ها را نمی‌دهد.

با این وجود و با در نظر گرفتن سفر اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا و داوران این مسابقه به تبریز و حضور تیم های پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان در ایران، به نظر نمی‌رسد این دلیل باگان مورد قبول واقع شود و گفته می‌شود ای‌اف‌سی از این تیم خواسته با ۲۴ ساعت تاخیر خود را به محل برگزاری بازی برساند وگرنه باید عواقب آن را بپذیرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت تصمیم تیم هندی چه خواهد بود و آیا موهون باگان تصمیم لحظه آخری برای سفر به تبریز خواهد گرفت یا نه؟

1997