3+2 پرسپولیسی دوباره مقابل پاختاکور بازی می‌کنند؟

3+2 پرسپولیسی دوباره مقابل پاختاکور بازی می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- چند بازیکن پرسپولیس قبلا هم با پیراهن این تیم مقابل پاختاکور بازی کرده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که پرسپولیس در مقابل پاختاکور ازبکستان بازی کرد مربوط به سال 2020 است. همان سالی که پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. در مرحله یک چهارم نهایی و قبل از بازی جنجالی و پرحادثه با النصر.

پرسپولیس آن روز با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، بشار رسن و عیسی آل کثیر مقابل پاختاکور قرار گرفت.

در دقیقه 15 جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره امروز استقلال که آن روزها در پاختاکور بازی می‌کرد با یک خطای خطرناک غیر عمد و پس از بررسی صحنه توسط VAR از بازی اخراج شد و این اتفاق کار را برای تیم ازبکستانی سخت کرد. در نهایت هم پرسپولیس با دو گل عیسی آل کثیر موفق شد حریفش را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

اگر اسامی بازیکنان پرسپولیس در آن مسابقه را یک بار دیگر مرور کنید متوجه می‌شوید که از آن تیم فقط کنعانی زادگان، امیری و آل کثیر در پرسپولیس هستند. البته امید عالیشاه که آن روز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد هم الان در پرسپولیس است اما به بازی امروز مقابل پاختاکور نخواهد رسید. 

آن روز بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، سعید حسین‌پور، سید جلال حسینی، امیر روستایی، علی شجاعی و بوژیدار رادوشویچ هم در لیست پرسپولیس بودند. به این ترتیب از تیمی که سال 2020 مقابل پاختاکور بازی کرده بود فقط 3 نفر می‌توانند دوباره مقابل این تیم بازی کنند. 

البته سروش رفیعی، علی علیپور و امید عالیشاه تجربه بازی در مقابل پاختاکور در بازی برگشت دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا 2019 و سروش رفیعی تجربه بازی در مسابقه رفت دو تیم در همین فصل را هم دارند. احتمال حضور رفیعی و علیپور در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز هم وجود دارد.

1359