چه کسی بهترین بازیکن دربی مادرید شد؟

چه کسی بهترین بازیکن دربی مادرید شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید در هفته هشتم رقابت های لالیگای اسپانیا، فدریکو والورده به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هشتم از فصل 2024/25 از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد. بهترین بازیکن این بازی از سوی لالیگا در انتهای بازی، فدریکو والورده هافبک رئال مادرید انتخاب شد.

والورده در این بازی گلی به ثمر نرساند و پاس گلی هم نداد اما عملکردش به طور کلی خوب بود و در میانه میدان کار را برای رئال مادرید درآورد. او تلاش هایی برای گلزنی با شوت از راه دور داشت که البته موفقیت آمیز نبودند. والورده در این فصل از رقابت ها پیراهن شماره هشت رئال مادرید را بر تن می کند و هواداران رئال مادرید را به یاد تونی کروس می اندازد که در تابستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در هر صورت حالا رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید یک امتیاز گرفته است و باید به تلاش خود در هفته های بعدی برای رسیدن به بارسلونا در صدر جدول لالیگا ادامه بدهد.

1470