منچستریونایتد حریف محبوب مربی استرالیایی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد حریف محبوب مربی استرالیایی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- آنژه پوستکوغلو، سرمربی تاتنهام، به عنوان بهترین مربی تاریخ این باشگاه از نظر امتیازگیری در سه بازی نخست خود در برابر منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس شناخته شد.

به گزارش فوتبالی، این مربی اهل استرالیا با کسب ۷ امتیاز در این دیدارها، توانسته عملکرد قابل توجهی را در مقابل شیاطین سرخ به نمایش بگذارد و تاتنهام را در این مقاطع حساس به موفقیت برساند. این دستاورد نشان‌دهنده تاکتیک‌های مؤثر و مدیریت هوشمندانه پوستکوغلو در مواجهه با یکی از قوی‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس است. عملکرد موفق او در این بازی‌ها امیدواری‌ های زیادی را برای هواداران تاتنهام ایجاد کرده و باعث شده این تیم شروعی قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشته باشد پوستکوغلو که تابستان سال گذشته به تاتنهام پیوسته است، با این رکورد در حال حاضر جایگاه خود را به عنوان یکی از مربیان موفق این باشگاه در تاریخ لیگ برتر تثبیت کرده است.

این مربی استرالیایی که همراه با تیم کشور خود در سال ۲۰۱۵ به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید پس از حضور در لیگ ژاپن راهی لیگ اسکاتلند شد و با سلتیک دوران موفقی داشت و سپس با حضور در تاتنهام به عنوان یک مربی صاحب سبک در لیگ برتر انگلیس مطرح شود.

۱۰۰۹