برنده جایزه توپ طلا از نگاه اسطوره آلمانی

برنده جایزه توپ طلا از نگاه اسطوره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی معتقد است رودری ستاره منچسترسیتی شایستگی بیشتری برای جایزه توپ طلا نسبت به وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی، در رسانه ها از اسم وینیسیوس جونیور به عنوان برنده بعدی توپ طلا نام برده می شود. ستاره برزیلی در فصل قبل موفق شد همراه با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. نزدیک ترین رقیب به وینیسیوس، رودری ستاره منچسترسیتی است که علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، موفق به کسب قهرمانی در یورو 2024 با تیم ملی اسپانیا شد.  

لوتار ماتئوس به بیلد گفت: "فکر می کنم رودری شایستگی بیشتری نسبت به وینیسیوس جونیور دارد. او ذهن متفکر و رهبر تیم ملی اسپانیا و منچسترسیتی بود و با هر دو تیم به قهرمانی رسید. قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یورو 2024 به لطف درخشش او به دست آمد. از نظر من، رودری بهترین بازیکن فوتبال در سال گذشته بود. رده دوم به جود بلینگام می رسد. او مثل وینیسیوس قهرمان چمپیونزلیگ شد و در یورو 2024 نیز به لطف گل های او، انگلیس به فینال اروپا رسید و توانست نایب قهرمان شود. پس از نظر من، به ترتیب رودری، جود بلینگام و وینیسیوس در رده های اول تا سوم قرار می گیرند."

4416