هواداران آرسنال نگران مصدومیت ستاره ایتالیایی

هواداران آرسنال نگران مصدومیت ستاره ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو کالافیوری، بازیکن باشگاه آرسنال، در بازی مقابل لسترسیتی در وقت‌های تلف شده دچار مصدومیت زانو شده است.

به گزارش فوتبالی، این آسیب‌دیدگی باعث نگرانی در میان کادر فنی و هواداران آرسنال شده، به‌خصوص که گزارش‌ها حاکی از آن است که کالافیوری پس از پایان بازی به دلیل شدت مصدومیت در حال اشک ریختن بود. این مصدومیت در زمانی رخ داد که توپچی ها نیاز مبرمی به حضور کالافیوری در ترکیب دارند و از دست دادن او می‌تواند برای تیم مشکلاتی به‌ همراه داشته باشد. هنوز جزئیات دقیقی از شدت مصدومیت منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که کالافیوری تحت بررسی‌های پزشکی دقیق قرار گیرد تا مشخص شود که چه مدت از میادین دور خواهد بود. هواداران و تیم پزشکی و فنی امیدوارند که این مصدومیت جدی نباشد و او بتواند هر چه زودتر به میادین بازگردد. نتیجه این بررسی‌ها در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی پس از مصدومیت، به شرایط بازی بازگشته بود و آرسنال در دیدارهای مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان و منچسترسیتی در لیگ برتر از او استفاده کرد اما این ستاره ایتالیایی در دیدار مقابل لسترسیتی آسیب دید و باید مشخص شود میزان مصدومیت او به چه حدی خواهد بود.

۱۰۰۹