فرشاد فرجی؛ مدافعی که دیگر جانشین کسی نیست!

فرشاد فرجی؛ مدافعی که دیگر جانشین کسی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - فرشاد فرجی در دو بازی اخیر پرسپولیس حضور کامل داشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس این روزها پس از برد بازی دربی، روزهای شاد و پر روحیه‌ای را پشت سر می‌گذارد. سرخ های پایتخت قرار است پس از این پیروزی بزرگ، فردا در تهران از پاختاکور ازبکستان پذیرایی کنند و امیدوار خواهند بود به اولین پیروزی آسیایی خود در لیگ نخبگان آسیا برسند.

یکی از بازیکنانی که با چهره‌ای بشاش و روحیه بالا در تمرینات دیده می‌شود، فرشاد فرجی است. مدافع میانی ۳۰ ساله قائمشهری سرخ پوشان که دیگر نباید به وی به چشم یک بازیکن جانشین نگاه کرد چرا که فرجی در دو بازی اخیر پرسپولیس از جمله بازی دربی مورد اعتماد گاریدو بوده و حضور نود دقیقه‌ای داشته است.

فرجی ابتدا در بازی نخست پرسپولیس در لیگ برتر ۸۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و سپس در سه بازی پیاپی مقابل تراکتور، فولاد و الاهلی عربستان روی نیمکت نشست اما این بازیکن از بازی با آلومینیوم به ترکیب گاریدو برگشت و در بازی با استقلال هم نود دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد و عملکرد مناسبی هم در روز کلین شیت قرمزها در دربی داشت.

در نهایت باید گفت دیگر نباید به فرجی به چشم یک بازیکن ذخیره نگاه کرد و باید دید مدافع مازنی خواهد توانست اولین بازی آسیایی خود برای سرخ‌ها را هم به میدان برود یا نه.

1997