مس کرمان غرق در بحران؛ مدیرعامل به جای کرمان کنار برج ایفل است!

مس کرمان غرق در بحران؛ مدیرعامل به جای کرمان کنار برج ایفل است!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که تیم مس کرمان رقابت های لیگ دسته اول را آغاز کرده است اما ظاهرا مدیرعامل این تیم به همراه خانواده به پاریس رفته است. 

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان که در سال‌های اخیر به همراه خانواده به فرانسه مهاجرت کرده بود در روزهای اخیر و در اوج مشکلات تیم های ورزشی این باشگاه، مجددا به این کشور سفر کرده است تا چند وقتی در کنار خانواده باشد. 

جالب اینکه کافی قبل از رفتن، در حکمی ناصر گل‌محمدی معاون بازنشسته سیرجانی و سابق اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان را هم به عنوان قائم مقام خود منصوب کرد تا در روزهای عدم حضور وی امورات باشگاه را رتق و فتق کند.

اختلافات شدید با سرمربیان تیمهای فوتبال مس به دلیل فوتبالی نبودن مدیرعامل، کنار گذاشتن اعضای کادرفنی تیم هندبال مس کرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور، انتصابات متعدد سیاسی و استفاده از افراد بی تجربه و بازنشسته در تیم‌ها و باشگاههای تحت پوشش مس کرمان، حضور کم رنگ در کرمان و پر رنگ در تهران، انتصاب معاون غیر بومی و غیر ورزشی و دادن اختیارات زیاد به او، مخالفت با حضور فرزاد حسین خانی سرمربی قبلی در تیم فوتبال مس کرمان، عدم همکاری و فراهم کردن شرایط استعفای قاسم شهبا، ندادن پاداش به تیمهای زیرمجموعه، تعلل در انتخاب سرمربی تیم فوتبال و آماده سازی تیم فوتبال، عدم تمایل و نداشتن برنامه ریزی برای صعود تیم فوتبال مس کرمان، تغییرات متعدد در تیم‌های پایه، اختلاف با اعضای هیات مدیره باشگاه، تعلل در مسیر انتخاب سرپرست تیم فوتبال و … خشم هواداران مس کرمان را دو چندان کرده است و آنها معتقدند کافی به عنوان یک مدیر غیر بومی هیچ عرقی و تعصبی به باشگاه و به خصوص تیم فوتبال مس کرمان ندارد و آینده این باشگاه هم با حضور وی روشن به نظر نمی رسد. در هر حال مس کرمان با اینکه تیمش دیر بسته شده، شروع خوبی در لیگ دسته اول داشته است.

محمدرضا کافی در اواخر سال گذشته و پس از استعفای امیری خراسانی جایگزین وی در باشگاه مس کرمان شد. به نظر می رسد باشگاه مس کرمان آبستن حوادث است.

1359