دستمزد واقعی دی‌یونگ در بارسلونا چقدر است؟

دستمزد واقعی دی‌یونگ در بارسلونا چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا در مصاحبه ای گفت که شایعه دستمزد 37 میلیون یورویی او در این باشگاه صحت ندارد و برخی با انتشار این خبر قصد تخریب او را داشته اند.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ از انتشار اخبار منفی علیه خودش دلخور نیست و تصور می کند که برخی (شاید درون باشگاه) قصد بدنام کردنش را داشته باشند.  اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که دستمزد خالص دی یونگ در بارسلونا، 19 میلیون یورو غیرخالص است که باید پاداش ها را هم به آن اضافه کرد. 

دی یونگ برای فصل 25-2024 مبلغ 4.2 میلیون یورو پاداش غیرخالص برای وفاداری دریافت می کند. در واقع مجموع دستمزد ثابت او در فصل جاری، 23.2 میلیون یورو غیرخالص بوده است. بخشی از این 23.2 میلیون یورو به خاطر حقوق معوقه دی یونگ از زمان کروناست که در ان زمان با باشگاه بارسلونا به توافق رسید که حقوقش را دیرتر دریافت کند. دی یونگ در فصل 21-2020 که ویروس کرونا شروع شده بود، فقط سه میلیون یورو دستمزد از بارسلونا دریافت می کرد. در مورد پاداش وفاداری نیز در قرارداد بازیکنانی نظیر لواندوفسکی و رافینیا نیز این بند وجود داشته است.  

از سویی بر اساس تعداد بازی دی یونگ نیز پاداش دو میلیون یورویی در قراردادش اضافه خواهد شد. اگر دی یونگ در شصت درصد بازیها حضور پیدا کند، این پاداش را دریافت می کند. فرنکی با توجه به مصدومیت کنونی خود، بعید است که به این عدد برسد و این پاداش را دریافت نمی کند. 

در واقع به نظر می رسد که بین مبلغ ادعایی در رسانه ها و دستمزد واقعی دی یونگ، چهارده میلیون یورو اختلاف وجود دارد. 

4125