بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل

پایگاه خبری فوتبالی- فیل فودن، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در حال بازگشت به اوج آمادگی است و این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران منچسترسیتی باشد و پپ گواردیولا نیز به آن واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته فوتبال اروپا بدون شک فیل فودن بود. کسی که در دوران مصدومیت کوین دی بروینه به خوبی جای خالی این ستاره بلژیکی را پر کند و اجازه نداد سیتیزن‌ها کمبود هافبک تاثیرگذار خودشان را احساس کنند. او در لیگ برتر انگلیس خوش درخشید و از ارکان اصلی قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها بود. فودن در پایان مسابقات جایزه بهترین بازیکن فصل را هم مال خود کرد.

حالا این ستاره انگلیسی که مدتی در بند مصدومیت قرار داشت، در حال بازگشت به میادین است و این هفته در برابر نیوکاسل 24 دقیقه بازی کرد. او پیش از این در برابر واتفورد هم 90 دقیقه برای منچسترسیتی در میدان حضور پیدا کرد تا نشان دهد دوران مصدومیت را کاملا رد کرده است. حالا هواداران منچسترسیتی انتظار دارند تا فودن باز هم در نبود دی بروینه به داد تیمش برسد و هرچه سریع‌تر به فرم ایده‌آل خودش برگردد.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که رابطه نزدیکی با فودن دارد در این خصوص گفت: "فودن بازیکن باهوشی است. او دارد به روزهای خوب خودش برمی‌گردد و بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید."

منچسترسیتی روز سه‌شنبه باید در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در برابر اسلووان براتیسلاوان به میدان برود و احتمال دارد فودن از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد تا دوباره به روند گلزنی برگردد.

1428