ناتینگهام فارست مدافعش را به بالاترین قیمت به رئال مادرید یا بارسلونا می‌فروشد

ناتینگهام فارست مدافعش را به بالاترین قیمت به رئال مادرید یا بارسلونا می‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- دو غول فوتبال اسپانیا برای جذب مدافع میانی ۲۲ ساله برزیلی ناتینگهام فارست، رقابت نزدیکی دارند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل ازFootball Insider، ناتینگهام فارست نمی‌تواند برای بلندمدت ستاره جوان برزیلی‌اش را نگه دارد. بنابراین این باشگاه انگلیسی بر خلاف میلش، مجبور است به جدایی موریلو رضایت دهد اما او را با قیمت بالایی می‌فروشد.

به طور کلی، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در صورتی ستاره‌های خود را می‌فروشند، که از فروش آنها سود زیادی کسب کنند. فارست سال گذشته این مدافع میانی را به مبلغ ۱۰.۶ میلیون پوند با قراردادی ۵ ساله از کورینتیانس خرید.

حالا اما با توجه به درخشش این مدافع ملی‌پوش برزیلی و علاقه او به حضور در یکی از غول‌های اروپا برای بازی کردن در لیگ قهرمانان، ناتینگهام فارست مجبور است او را بفروشد.

در حالی که ناتینگهام فارست در تابستان گذشته، پیشنهادهای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن مدافعش را رد کرد، حالا موریلو با رئال مادرید و بارسلونا در حال مذاکره است.

طبق اخبار رسیده به فوتبال اینسایدر، اکنون ناتینگهام فارست نیز حاضر در ازای مبلغ هنگفتی، ستاره جوان برزیلی‌اش را به رئال مادرید یا بارسلونا بفروشد. 

موریلو تا اینجای فصل در تمام دقایق لیگ برتر برای فارست بازی کرده و با نیکولا میلنکوویچ، یک زوج قوی در مرکز خط دفاع ایجاد کرده‌اند.

۱۰۳۳