عکس؛ لحظه‌ای که مسی به داور توهین کرد

عکس؛ لحظه‌ای که مسی به داور توهین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز لیونل مسی در اواخر بازی اینتر میامی مقابل شارلوت کارت زرد دریافت کرد و این کارت زرد به خاطر حرف هایی بود که به داور مسابقه زد.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (یکشنبه هشتم مهر ماه) در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و شارلوت به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

در این بازی لیونل مسی تک گل اینتر میامی را به ثمر رساند. در ابتدا کارول سویدرسکی در دقیقه 57 برای شارلوت گلزنی کرد و در دقیقه 68 لیونل مسی گل مساوی را برای اینتر میامی به ثمر رساند. پس از این گل، اینتر میامی به دنبال این بود تا گل دوم را هم به ثمر برساند و بازی را ببرد.

این دیدار دوازده دقیقه وقت اضافه در پایان بازی داشت، در دقایق آخر وقت های اضافه، سوارز به دنبال زدن گل دوم بود اما در برخورد با دروازه بان شارلوت سرنگون شد. روی این صحنه داور معتقد بود که هیچ خطایی رخ نداده است و پنالتی در کار نیست. همین قضیه موجب شد تا بازیکنان اینتر میامی عصبانی شوند و به داور اعتراض کنند.

به نقل از موندو دپورتیوو، اعتراض های لیونل مسی به داور تا پس از به صدا در آمدن سوت پایان هم ادامه داشته است و مسی داور بازی را با الفاظی مثل "عوضی" و "بد ذات" مورد خطاب قرار داده است و همین قضیه موجب شده است تا کارت زرد دریافت کند.

1471