رونمایی از مکالمات حسینی و غلامپور در دربی؛ وقت تلف کن و تمرکز کنعانی زادگان را برهم بریز!

رونمایی از مکالمات حسینی و غلامپور در دربی؛ وقت تلف کن و تمرکز کنعانی زادگان را برهم بریز!

پایگاه خبری فوتبالی- بهزاد غلامپور پیش از ضربه پنالتی محمدحسین کنعانی‌زادگان در دربی به سمت سیدحسین حسینی رفت و با او مکالمه کوتاهی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و قرمزهای تهران موفق شدند در این دیدار حساس و حیثیتی با نتیجه یک بر صفر شاگردان جواد نکونام را شکست دهند. درحالی که مسابقه با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد و اهالی فوتبال خود را برای اتمام این دیدار آماده می‌کردند، پرسپولیس روی اشتباه مشترک سیدحسین حسینی و رامین رضاییان و البته تیزهوشی سعید مهری صاحب ضربه پنالتی شد.

پس از اینکه داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای زدن ضربه آماده می‌شد، بهزاد غلامپور چندین بار از روی نیمکت استقلال به حسینی تاکید کرد روی زمین بخوابد و وقتی سید این کار را انجام نداد، دوان دوان به سمت کاپیتان استقلال رفت. غلامپور در مکالمه خود با حسینی به او تاکید می‌کند خودش را روی زمین بیاندازد تا اینگونه در زدن ضربه پنالتی وقفه ایجاد شود و تمرکز کنعانی بر هم بخورد. مربی دروازه‌بانان استقلال همچنین تاکید می‌کند نکونام قصد دارد تعویض کند و با این روش در بازی وقفه‌ای ایجاد کند و حسینی هم با افتادن روی زمین به این وقفه کمک می‌کند.

سرمربی استقلال بعد از اعلام پنالتی برای پرسپولیس، در اقدامی عجیب و پیش از آنکه سرنوشت این ضربه پنالتی مشخص شود، به سراغ تغییر در ترکیب تیمش رفت؛ به‌طوری‌که نکونام در دقیقه (2+90)، زبیر نیک‌نفس را به همراه گائل کاکوتا و محمدحسین مرادمند جانشین آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی و رامین رضاییان کرد تا سیمای ترکیب استقلالی‌ها تغییر کند! عجیب‌تر آنکه تعویض بعدی نکونام هم در دقیقه (4+90) و با حضور علیرضا کوشکی به جای دیدیه اندونگ به‌ثبت رسید.

گقتنی است در فضای رسانه‌ای هم ویدیویی از سیدحسین حسینی منتشر شده که با بی‌میلی روی زمین می‌خوابد و این صحنه به خوبی نشان می‌دهد کاپیتان استقلال با تفکرات سرمربی خود موافق نیست و دلیل وقت‌کشی بی‌دلیل را متوجه نمی‌شود.

5793