بازیکن بارسلونا که باز هم نیمکت‌نشین بود؛ فلیک اعتقادی به او ندارد؟

بازیکن بارسلونا که باز هم نیمکت‌نشین بود؛ فلیک اعتقادی به او ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا در هفته هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا با نتیجه چهار بر دو مقابل اوساسونا شکست خورد و روند برد های پیاپی خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آنسو فاتی، بازیکن بیست و یک ساله بارسلونا روی نیمکت نشسته بود و توسط هانسی فلیک به کار گرفته نشد. در حالی که قبل از بازی برخی از رسانه ها گمانه زنی می کردند که آنسو فاتی در بازی مقابل اوساسونا دقایقی را بازی خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد.

به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، حالا برای سومین بازی پیاپی است که آنسو فاتی برای بارسلونا به میدان نمی رود و نیمکت نشین شده است. به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک اعتقادی به او ندارد. 

فلیک در خط حمله بازیکنانی مثل لامین یامال و رافینیا را به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاد. او از ابتدا به فران تورس و پائو ویکتور به عنوان دو وینگر تیمش بازی داده بود و آنسو فاتی را نیمکت نشین کرده بود. فاتی فصل گذشته را به طور قرضی در برایتون حضور داشت. زمانی از او به عنوان جانشین لیونل مسی در بارسلونا اسم برده می شد اما حالا او دچار افت زیادی شده است و هانس دیتر فلیک اصلا به او بازی نمی دهد.

1471