رکورد تاریخی تیم ژابی آلونسو مقابل بایرن مونیخ

رکورد تاریخی تیم ژابی آلونسو مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته پنجم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن با نباختن مقابل بایرن مونیخ، حالا به یک رکورد تاریخی دست یافته است. در حقیقت بایر لورکوزن چهار بازی پیاپی است که مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است. این برای اولین بار در تاریخ باشگاه بایرلورکوزن است که چنین اتفاقی می افتد. هیچ وقت بایر لورکوزن نتوانسته است در چهار بازی پیاپی مقابل بایرن مونیخ شکست نخورد اما حالا با هدایت ژابی آلونسو این کار را انجام داده است.

در حقیقت بایر لورکوزن در چهار بازی اخیر خود مقابل بایرن مونیخ، دو برد و دو تساوی داشته است. از زمانی که ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن شده است، این تیم هیچ باختی را مقابل بایرن مونیخ تجربه نکرده است.

بایر لورکوزن فصل گذشته در دور برگشت رقابت های بوندسلیگا یک برد سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ داشت و این برد تاثیر زیادی در قهرمانی بایر لورکوزن در بوندسلیگا داشت. بایرن مونیخ شب گذشته به دنبال گرفتن انتقام این شکست بود اما موفق نشد و بازی مساوی شد.

1471