علاقه لندنی‌ها به جواهر کلمبیایی استون‌ویلا

علاقه لندنی‌ها به جواهر کلمبیایی استون‌ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- دو باشگاه لندنی می‌خواهند مهاجم ۲۰ ساله کلمبیایی استون‌ویلا را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از GIVEMESPORT، دو باشگاه وستهم و چلسی می‌خواهند در سال ۲۰۲۵ ستاره گلزن استون‌ویلا را به خدمت بگیرند.

جان دوران، مهاجم استون ویلا شروع قدرتمندی در فصل جاری برای استون‌ویلای تحت هدایت اونای امری داشته و در نتایج قابل قبول تیمش تاثیرگذار بوده است.

استون‌ویلا در ۵ بازی ابتدایی خود، ۴ برد و تنها یک باخت داشته و لیگ قهرمانان را نیز با پیروزی آسان و مقتدر ۳-۰ مقابل یانگ بویز در شهریورماه آغاز کرد.

جان دوران در فصل جاری ۵ بار به عنوان بازیکن تعویضی در تمام رقابت‌ها به میدان رفته و موفق به گلزنی شده است. او هفته گذشته در جام اتحادیه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق به گلزنی شد. 

چلسی و وستهم اما با دو هدف متفاوت دوران را می‌خواهند. چلسی برای موفقیت در کورس قهرمانی این مهاجم کلمبیایی را می‌خواهد و وستهم به ماشین گلزنی استون‌ویلا برای فرار از پایین جدول نیاز دارد.

وستهم کار دشواری برای راضی کردن دوران و انتقال او به لندن دارد. وستهم در پایین جدول رده‌بندی حضور دارد. جولن لوپتگی، سرمربی جدید این تیم، روز گذشته یک امتیاز مقابل برنتفورد کسب کرد.

وستهم تنها یک پیروزی از ۶ بازی خود در فصل جاری کسب کرده است. چلسی اما کار آسان‌تری برای جلب رضایت دوران دارد زیرا در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس حضور دارد و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز خواهد داشت.

۱۰۳۳