درگذشت هوادار فوتبال در جریان لیگ چمپیونشیپ انگلیس

درگذشت هوادار فوتبال در جریان لیگ چمپیونشیپ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار وست برومویچ در جریان بازی با شفیلدونزدی درگذشت

به گزارش فوتبالی، باشگاه وست برومویچ با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که یکی از هواداران ابن تیم پس از دچار شدن به مشکلات پزشکی در جریان بازی این تیم برابر شفیلدونزدی، جان خود را از دست داده است. این تراژدی در ورزشگاه هیلزبرو رخ داد، جایی که شفیلدونزدی با نتیجه ۳-۲ بر وست برومویچ پیروز شد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: "باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون به شدت از این حادثه ناراحت است و از درگذشت یکی از هواداران خود پس از یک مشکل پزشکی مطلع شده است. باشگاه با خانواده این هوادار تماس گرفته و مراتب تسلیت خود را ابراز کرده است."

کارلوس کربران، سرمربی وست بروم، نیز پس از بازی ابراز تأسف کرد و گفت: "متأسفانه بدترین خبر را دریافت کردیم. هوادار ما پس از بازی امروز جان خود را از دست داد. تمامی تیم ما با خانواده‌ او ابراز همدردی کردند."

بازی در حالی ادامه یافت که نیروهای امدادی و پرسنل امنیتی به کمک این هوادار شتافتند. این حادثه در حالی رخ می‌دهد که پیش از این نیز یک حادثه پزشکی در ورزشگاه فراتون پارک و در جریان بازی پورتسموث با شفیلدیونایتد گزارش شده بود. در آن بازی نیز بازی به طور موقت متوقف شد و هوادار مورد نظر بر روی برانکارد از ورزشگاه خارج شد. این حوادث ناگوار یادآور اهمیت توجه به سلامت هواداران در ورزشگاه‌ها و ضرورت آماده‌باش خدمات پزشکی در چنین موقعیت‌هایی است.

۱۰۰۹