علی‌رغم نگرانی هواداران بایرن‌مونیخ؛ مصدومیت هری کین جدی نیست

علی‌رغم نگرانی هواداران بایرن‌مونیخ؛ مصدومیت هری کین جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت هری کین، ستاره بایرن مونیخ، نگرانی‌هایی را برای دیدار لیگ قهرمانان این تیم با استون ویلا در هفته آینده به وجود آورده است. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در روز چهارشنبه به ورزشگاه ویلا پارک می‌رود تا در یک بازی حساس به مصاف تیم استون ویلا برود. هری کین ۳۱ ساله در دقیقه ۸۶ دیدار تیم خود برابر بایرلورکوزن، که به تساوی ۱-۱ انجامید، دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد.

در این صحنه، امین عدلی به مچ پای کاپیتان انگلیسی ضربه زد و او در حالیکه در درد و رنج به زمین افتاده بود، مشاهده شد. این مصدومیت نگرانی‌هایی را برای وینسنت کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، به وجود آورده است، چرا که کین در این فصل در ۷ بازی، ۱۵ بار برای تیم خود گلزنی یا پاس گل داده است. کمپانی در این باره گفت: "امیدوارم که آسیب جدی نباشد. من پزشک نیستم، اما امیدوارم که او بتواند روز چهارشنبه مقابل استون ویلا به میدان برود."

مدیر ورزشی بایرن، مکس ابرل، نگرانی‌های بیشتری را ایجاد کرد و به این نکته اشاره کرد که اگر کین زمین را ترک کرده، حتماً مصدومیت جدی بوده است. او گفت: "اگر هری زمین را ترک کند، پس باید مصدومیتی در کار باشد. اکنون امیدوارم که او دور از میادین نباشد." با این حال، هواداران بایرن مونیخ می توانند بتوانند کمی نفس راحت بکشند، چرا که کین در مصاحبه‌ای پس از بازی، وضعیت خود را مثبت توصیف کرد و نشان داد که مصدومیت چندان بد نیست. 

۱۰۰۹