ناامیدی لیورپول و آرسنال از جذب وینگر انگلیسی نیوکاسل

ناامیدی لیورپول و آرسنال از جذب وینگر انگلیسی نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر ۲۳ ساله انگلیسی نیوکاسل می‌خواهد با قرارداد بلندمدت در این باشگاه بماند.

به گزارش فوتبالی، آنتونی گوردون ستاره نیوکاسل، قصد دارد دستمزد خود را افزایش دهد و قراردادی بلندمدت با نیوکاسل امضا کند. این تصمیم و اصرار ادی هاو، سرمربی نیوکاسل به حفظ ستاره تیمش، باعث ناامیدی لیورپول و آرسنال از جذب این وینگر انگلیسی شده است.

گوردون به امضای قرارداد ۶ ساله جدید با نیوکاسل نزدیک شده است. این وینگر انگلیسی در حال نهایی کردن جزئیات نهایی قرارداد برای ماندن در نیوکاسل تا ماه جون ۲۰۳۰ است.

هاو می‌گوید پس از امضای قرارداد جدید، ستاره تیمش می‌تواند با رضایت خاطر و تمرکز به فوتبالش ادامه دهد. تابستان امسال نیوکاسل برای جلوگیری از کسر امتیاز ناشی از جریمه‌های حاصل از قوانین سود و ثبات لیگ برتر انگلیس، باید چند بازیکن خود را می‌فروخت و ۶۵ میلیون پوند جمع‌آوری می‌کرد.

یکی از این بازیکنان گوردون بود و لیورپول به دلیل نمایش درخشان این وینگر انگلیسی در یورو ۲۰۲۴، یکی از مشتریان اصلی او بود. در نهایت اما نیوکاسل از فروش گوردون منصرف شد زیرا هاو می‌خواست او را که پس از ترک اورتون با مبلغ ۴۰ میلیون پوند، به نیوکاسل آمده و اوج پیدا کرده بود، حفظ کند.

با یک قرارداد جدید، گوردون به پردرآمدترین بازیکن نیوکاسل تبدیل خواهد شد. اما قرارداد جدید، شامل بند فسخ ۸۰ میلیون پوندی خواهد بود.

این بازیکن ۲۳ ساله، چشم آرسنال را نیز به خود جلب کرده و اگر نیوکاسل نتواند در این فصل به لیگ قهرمانان اروپا اروپا برسد یا جاه‌طلبی بیشتری برای تقویت خود نشان ندهد، شاید در تابستان آینده ستاره‌اش را از دست بدهد.

۱۰۳۳