معمای اورونوف و پاختاکور؛ ترکیب تیم برنده تغییر می‌کند؟

معمای اورونوف و پاختاکور؛ ترکیب تیم برنده تغییر می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا اورونوف مشکلی برای بازی در مقابل پاختاکور ندارد

به گزارش فوتبالی، بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی بود که افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت اوستون اورونوف تا حد خوبی بهبود پیدا کرده و او به احتمال زیاد می‌تواند در مقابل تیم پاختاکور بازی کند.

روز گذشته اورونوف بعد از چند روز غیبت در تمرینات گروهی و تمرین زیر نظر پزشکان، بالاخره مجوز حضور در تمرینات گروهی برای این بازیکن صادر شد و ستاره ازبکستانی کادر فنی و هواداران پرسپولیس را خوشحال و امیدوار کرد.

این مساله می‌تواند به معنای آمادگی او برای بازی در مقابل پاختاکور باشد اما با توجه به این که اوستون دیروز در تمرین حاضر شده و بازی پرسپولیس قرار است روز دوشنبه برگزار می شود، هنوز مشخص نیست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

نکته مهم دیگر این است که امکان دارد خوان کارلوس گاریدو به ترکیب تیم برنده دست نزند و پرسپولیس را با همان ترکیب دربی به مصاف پاختاکور بفرستند که در این صورت اورونوف نیمکت نشین خواهد شد.

حالا باید دید گاریدو با تنهه یک جلسه تمرین به این بازیکن مجوز حضور در ترکیب اصلی تیمش را خواهد داد یا نه. اما بی تردید اورونوف برای رویارویی با تیم باشگاهی کشورش انگیزه‌های زیادی دارد. به ویژه این که تیم پاختاکور حریف اصلی تیم نوبهار است که اوستون در آن توپ می‌زده است. 

1359