قدوس در آستانه پیوستن به اتحادکلبا؛ جمع ایرانی‌ها جمع می‌شود!

قدوس در آستانه پیوستن به اتحادکلبا؛ جمع ایرانی‌ها جمع می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود که سامان قدوس به زودی راهی تیم اتحادکلبا امارات خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تعداد لژیونرهای ایرانی در فوتبال امارات به بالاترین حد ممکن رسیده حالا قرار است که سامان قدوس هم به یکی از تیم‌های اماراتی بپیوندد و در دوران حرفه‌ای خود فضای جدیدی را تجربه کند. 

قدوس که سالیان زیادی را در فوتبال اروپا مشغول به فعالیت بود و سابقه بازی در لیگ‌های معتبر سوئد، فرانسه و انگلیس را در کارنامه دارد گفته می‌شود که به زودی سر از تیم اتحادکلبا درخواهد آورد و جمع ایرانی‌های در این تیم اماراتی جمع خواهد شد! 

هم‌اکنون مهدی قایدی و شهریار مغانلو دو بازیکن ایرانی اتحاد کلبا هستند که بدون شک اثرگذارترین مهره‌های این تیم به شمار می‌آیند. علاوه بر قایدی و مغانلو، فرهاد مجیدی هم سابقه حضور در این تیم را دارد و به مدت 1/5 سال هدایت اتحادکلبا را عهده‌دار بود. 

در این باره محمد الیماحی، رئیس باشگاه اتحادکلبا این‌چنین توضیح داده است " درباره قدوس باید بگویم ما نه خیلی به جذب او نزدیک هستیم و نه خیلی هم دور! ما در حال حاضر منتظر مشخص شدن زمان دوری فیلیپ کیش هستیم و پزشکان باید درباره او نظر بدهند! "

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از عزت‌اللهی، قایدی، مغانلو، آزادی، نوراللهی و آزمون یک بازیکن ایرانی دیگر راهی فوتبال امارات خواهد شد و سامان قدوس به هفتمین لژیونر ایرانی ادنوک لیگ بدل خواهد شد یا که اتفاق دیگری رقم خواهد خورد؟ قدوس 3 فصل رویایی را در برنتفورد داشت و یکی از بازیکنان خوب این تیم در رقابت‌های پریمیرلیگ بود.

9098