کلید گشایش تختی در دستان پرسپولیس/ قرمزها در تختی از یزدی‌ها میزبانی می‌کنند!

کلید گشایش تختی در دستان پرسپولیس/ قرمزها در تختی از یزدی‌ها میزبانی می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام حسین بادامکی، بالاخره ورزشگاه تختی به چرخه مسابقه فوتبال ایران برخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه تختی از آن دست ورزشگاه‌های باقدمتی است که چند سالی می‌شود بدون کوچکترین بهره برداری از آن به حیات خودش ادامه می‌دهد و البته تا قبل از پاییز سال گذشته حال و روز خوشی هم از لحاظ ساختاری و بصری نداشت!

وقتی که مشخص شد ورزشگاه آزادی حالا حالاها نمی‌تواند میزبانی سرخابی‌ها باشد بحث برگزاری بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی مطرح شد اما چون چمن این ورزشگاه دچار قارچ‌زدگی شده بود این اتفاق چند هفته‌ای به تاخیر افتاد. اما گویا حالا دیگر ورزشگاه تختی مشکلی برای میزبانی ندارد و می‌تواند کاملا در اختیار قرمز و آبی‌های تهرانی قرار بگیرد!

در این باره حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس گفت: "چون استقلال در بازی با هوادار باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به میدان برود و به عبارتی بازی‌های خانگی تیم هوادار در این ورزشگاه برگزار می‌شود ما در ورزشگاه تختی که به تازگی به مرز آمادگی رسیده از تیم چادرملو اردکان میزبانی خواهیم کرد!"

این به آن معنی است که بعد از گذشت سال‌ها بالاخره توپ فوتبال در ورزشگاه قدیمی تختی تهران به گردش در می‌آید و کلید بازگشایی این ورزشگاه در دستان پرسپولیس است و آن‌ها هستند که دوباره اوج هیجان را مهمان ورزشگاه تختی می‌کنند.

9098