الهلال توقف ناپذیر صدرنشین لیگ عربستان باقی ماند

الهلال توقف ناپذیر صدرنشین لیگ عربستان باقی ماند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۵ رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با برتری پرگل خارج از خانه برای الهلال برابر الخلود پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الهلال در هفته ۵ فصل جاری رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در ورزشگاه خانگی تیم الخلود به مصاف این تیم رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول الهلال حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی روی دروازه میزبان صورت داد و در دقیقه ۳۸ توسط کالیدو کولیبالی به گل اول خود رسید و ۵ دقیقه بعد و در دقیقه ۴۳ مالکوم گل دوم شاگردان ژرژ ژسوس را هم به ثمر رساند. اما این پایان روند گلزنی الهلال در نیمه اول نبود زیرا در دقیقه ۴۵+۳ الهلال توسط عالی البلیهی به گل سوم رسید و همین یک سه گل برتری برای آبی پوشان تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت الهلال با نتیجه ۳-۰ نیمه اول را از الخلود ببرد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران آبی پوش شهر ریاض بود و هافبک های خلاق الهلال بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند تا در دقیقه ۴۸ رنان لود گل سوم را هم برای تیم مهمان زد. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۷۱ یکی از گل های تیم میزبان زده شد و سپس ویلیام اکونگ در دقیقه  ۸۷ از روی نقطه پنالتی گل دوم تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۴-۲ به سود تیم الهلال مهمان به پایان برسد.

با برد الهلال این تیم با ۱۵ امتیاز در صدر جدول لیگ عربستان قرار گرفت و الخلود هم با ۴ امتیاز در رده ۱۲ جدول جای گرفت.

۱۰۰۹