پادشاه مصری صدر جدول را به لیورپول هدیه کرد

پادشاه مصری صدر جدول را به لیورپول هدیه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۶ رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خارج از خانه برای لیورپول برابر ولورهمپتون پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول در هفته ۶ فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی تیم ولورهمپتون یعنی مولینکس به مصاف تیم ولورهمپتون رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول لیورپول حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی روی دروازه میزبان صورت داد اما برای گلزنی تا ثانیه های پایانی نیمه اول منتظر ماند تا اینکه در دقیقه ۴۵+۲ توسط ابراهیما کوناته به گل رسید و همین یک گل برتری برای قرمزپوشان تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان آرنه اسلات با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از ولورهمپتون ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران قرمزپوشان بندر مرسی ساید بود و هافبک های خلاق لیورپول بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند اما در دقیقه ۵۳ رایان آیت نوری گل مساوی را برای تیم میزبان زد. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۶۱ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل دوم تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۱ به سود تیم لیورپول مهمان به پایان برسد.

با برد لیورپول این تیم با ۱۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و ولورهمپتون هم با ۱ امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

۱۰۰۹