تیاگو موتا کار جنوا را در نیمه مربیان تمام کرد

تیاگو موتا کار جنوا را در نیمه مربیان تمام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب مسابقات هفته ششم سری آ ایتالیا، یوونتوس به مصاف جنوا رفت و توانست در نهایت این مسابقه را با نتیجه 3-0 به سود خود به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته ششم سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه جنوا به مصاف این این تیم رفت و توانست پس از سه تساوی بدون گل متوالی، در این مسابقه با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. هر دو گل یوونتوس در این مسابقه را دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند.

این بازی در نیمه اول هیچ اتفاق خاصی در آن رقم نخورد. یوونتوس صاحب توپ و میدان بود، اما هیچ موقعیت جدی‌ای روی دروازه‌ها به وجود نیامد. دو تیم هیچ شوتی به سمت دروازه‌ها نزدند و در مجموع هواداران شاهد یک فوتبال بدون هیجان و کسل‌کننده از دو تیم بودند.

یوونتوس که سه بازی قبلی خودش را با همین نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسانده بود، در نیمه دوم با هدف برد به میدان آمد. در دقیقه 48، بیانکونری صاحب یک ضربه پنالتی شد و دوشان ولاهوویچ این موقعیت را تبدیل به گل کرد و به روند سه هفته گل نزدن خود در سری آ پایان داد. در پنجاه و پنجمین دقیقه، ولاهوویچ یک بار دیگر دروازه جنوا را باز کرد تا خیال بانوی پیر از 3 امتیاز این مسابقه راحت شود. تئون کوپمینرز پاس این گل را به ولاهوویچ داد. در دقایق پایانی بازی هم کونسیسائو گل سوم یوونتوس را به ثمر رساند.

یوونتوس با این برد 12 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید. اگر تورینو و ناپولی در کسب پیروزی ناکام بمانند یوونتوس در جایگاه نخست باقی می‌ماند.

1428