پیروزی مهم اینتر با درخشش کاپیتان آرژانتینی

پیروزی مهم اینتر با درخشش کاپیتان آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و اودینزه به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت اینتر موفق شد با نتیجه 3-2 از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر پس از یک شکست تلخ در دربی دلا مادونینا، در ششمین بازی خود در رقابت‌های این فصل سری آ ایتالیا در برابر اودینزه قرار گرفت. این تیم که برای حفظ خود در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی داشت، توانست با دو گل از مارتینز و یک گل از فراتسی به پیروزی برسد.

در همان دقیقه اول اینتر دروازه حریف خودش را باز کرد. داویده فراتسی، هافبک ایتالیایی افعی‌ها موقعیت تک به تکی که روی پاس هنریک میخیتارین خلق شده بود را به گل تبدیل کرد تا شاگردان سیمونه اینزاگی خیلی زود به گل برسند. اما اینتر در حفظ این برتری ناکام بود و در دقیقه 35 بازی، کریستین کاباسله، مدافع 33 ساله بلژیکی اودینزه با ضربه سر کار را به تساوی کشاند. این سومین بازی پیاپی بود که اینتر در آن با ضربه سر گل می‌خورد. بازی تا دقایق پایانی نیمه اول با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه لائوتارو مارتینز موفق به گشودن دروازه اودینزه شد.

اینتر در ابتدای نیمه دوم هم به گل رسید. لائوتارو مارتینز که به‌خاطر عملکرد ضعیفش در بازی‌های قبلی تحت فشار انتقادات قرار داشت، یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا نشان دهد به اوج آمادگی برگشته است. در دقیقه 83 بازی اودینزه با گل لورنزو لوکا اختلاف را به حداقل رساند.

مهدی طارمی نیز از دقیقه 75 بازی به زمین رفت و 15 دقیقه برای اینتر بازی کرد.

1428