گواردیولا و رونمایی از دلیل نبردن تیمش مقابل نیوکاسل

گواردیولا و رونمایی از دلیل نبردن تیمش مقابل نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و نیوکاسل یونایتد به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در این بازی ابتدا با نتیجه یک بر صفر از حریف خود جلو افتاد اما در ادامه بازی گل خورد و بازی به تساوی کشیده شد. گواردیولا درباره دلیل نبردن تیمش مقابل نیوکاسل گفت:" در زمان هایی که می شد بازی را دو بر صفر کنیم، این کار را نکردیم و فرصت ها را از دست دادیم. تصمیم هایی گرفتیم که درست نبودند. به طور کلی بازی مقابل نیوکاسل دشوار است چرا که آن ها یک تیم فیزیکی هستند. دروازه بان آن ها امروز عالی عمل کرد و بار ها جلوی موقعیت های ما ایستادگی کرد. تیم حریف به خوبی دفاع می کرد و در پرس هم فشار خوبی روی تیم ما گذاشته بود."

ارلینگ هالند در این بازی به نظر می رسید که دچار مشکل شده است، گواردیولا درباره وضعیت و شرایط او گفت:" باید در روز های بعدی شرایط هالند را بررسی کنیم و ببینیم در چه وضعیتی قرار دارد. چیزی که حالا وجود دارد این است که او آسیب دیده است."

گواردیولا درباره پنالتی نیوکاسل نیز گفت:" وقتی پنالتی اعلام شده، دیگر نمی توان اعتراضی کرد. البته من صحنه را ندیده ام اما دیگر اتفاقی است که افتاده و پنالتی برای نیوکاسل گرفته شده است."

1470