شکایت علیرضا بیرانوند از پرسپولیس؛ رضا درویش جعل سند انجام داده است!

شکایت علیرضا بیرانوند از پرسپولیس؛ رضا درویش جعل سند انجام داده است!

پایگاه خبری فوتبالی- حاشیه‌های فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس تمامی ندارد و حالا این پرونده وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم به مقام قهرمانی رسید اما پس از کسب این عنوان مهم درگیر حواشی عجیبی شد. ابتدا علیرضا بیرانوند قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و سپس مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با قرمزها تمدید نکردند و هر سه بازیکن به تراکتور پیوستند. فسخ علیرضا بیرانوند اما داستان‌های زیادی داشت و هنوز هم در این مورد اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسد.

تیم وکلای بیرو اعتقاد دارند فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس کاملا قانونی بوده و مدیریت قرمزها تمام مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده است اما از آن سو مدیران پرسپولیس عقیده دارند این بازیکن تمامی مطالبات خود را دریافت کرده، بنابراین فسخ او غیر قانونی بوده است و باید محروم شود. برخی رسانه‌ها هم پیش از اعلام رسمی حکم آن را منتشر کردند و ظاهرا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد علیرضا بیرانوند به مدت 4 ماه محروم و به پرداخت 20 میلیارد تومان به پرسپولیس محکوم می‌شود. به هر روی با گذشت 6 هفته از لیگ برتر هنوز حکم بیرو اعلام نشده و این بازیکن درون دروازه تراکتور حضور دارد.

در این بین اما پرونده بیرانوند و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شده و آن هم به جعل سند اعضای باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود. ظاهرا در اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در رابطه با پرداختی‌های این باشگاه به علیرضا بیرانوند، مبلغ 300 میلیون به‌عنوان پاداش ذکر شده بود که این اسناد در پیوست دادخواست شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند هم وجود دارد؛ اما در اسناد جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار کارشناس مالی قرار داده، سر برگ مربوط به پاداش‌ها تغییر کرده است.

خبرگزاری تسنیم ادعا کرده مطابق ادعای مورد شکایت وکلای علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با تغییر سر برگ مربوط به پاداش‌های این بازیکن، این مبلغ را به‌عنوان آپشن و آفرها ذکر کرده که همین موضوع با شکایت بیرانوند از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی همراه شده است.

علیرضا بیرانوند اکنون پرونده را به سمت دیگری سوق داده که ممکن است برای پرسپولیس و مدیران این باشگاه گران تمام شود زیرا جعل اسناد برای فریب مقامات قضایی قطعا موردی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد و ساده از کنار آن گذشت. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار پرونده بیرو و پرسپولیس است و کدام طرف از سوی نهادهای انضباطی نقره داغ می‌شود.

گفتنی است رضا درویش پیش از این تاکید کرده بود اگر حکم این پرونده به سود علیرضا بیرانوند باشد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و باید دید اگر چنین اتفاقی رخ دهد مدیرعامل پرسپولیس روی حرف خود باقی می‌ماند یا نه.

۵۷۹۳