مهاجم گلزن آلومینیوم و اولین صحبت‌ها پس از ترک تراکتور

مهاجم گلزن آلومینیوم و اولین صحبت‌ها پس از ترک تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن سه امتیازی آلومینیوم اراک درباره جدایی خود از تراکتور صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک دیروز توانست با تک گل رحمان جعفری، مهاجم تازه خریداری شده خود، از سد خیبر خرم آباد بگذرد و به اولین پیروزی فصل خود برسد.

رحمان جعفری صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را اینگونه شروع کرد: «بازی سختی بود و خیبر تیم خوب، جاندار و قوی است و دو باختی که قبل از ما داشت، مقابل دو تیم بالای جدولی سپاهان و تراکتور در دقایق پایانی بود. فوتبال خوبی بازی کردند ولی ما با یکدلی و کمک بچه‌ها و هواداران خوبمان توانستیم بازی را ببریم.»

مهاجم گلزن اراکی‌ها واکنش متواضعانه‌ای به گل زده دیروز خود دارد: «لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود و من فقط ضربه آخر را زدم و بدون کمک بچه‌ها اصلاً نمی‌شد.»

رحمان جعفری که حدود یک هفته قبل بازیکن تراکتور بود، درباره جدایی لحظه آخری از این تیم هم چنین توضیح داد: «تا لحظات آخر کل مجموعه مخالف جدایی من بودند و به دلیل اصرار خودم قبول کردند. اصرار به جدایی داشتم تا فرصت بازی بیشتری داشته باشم. پیشنهاد آلومینیوم آمده بود ولی با جدایی من مخالف بودند و حتی با تیم به قطر هم رفتم و لحظه آخری قبول کردند.»

وی ادامه داد: «آقای اسکوچیچ مخالف بودند و دو بار با ایشان صحبت کردم که گفتند به تو نیاز دارم و بازیکن خوبی هستی اما در نهایت اصرار من باعث شد تا قبول کنند و گفتند به تصمیمم احترام می‌گذارند.»

مهاجم مازنی می‌گوید از لحاظ آماری دوران خوبی را در تراکتور داشته است: «از لحاظ آماری نسبت به خیلی از بازیکنانی که آمدند، فصل موفقی را داشتم که انتظارات را هم بالا برده بود. یک مقدار خوب تمام نشد ولی افتخار بزرگی بود که پیراهن تیم بزرگی مثل تراکتور را پوشیدم و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.»

وی در پایان درباره بازی بعدی آلومینیوم با ذوب‌آهن هم اظهار داشت: «من حدود یک هفته است که با آلومینیوم تمرین می‌کنم؛ تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که تیم جانداری است و فوتبال خوبی بازی می‌کند. بازی بعدی ما با ذوب‌آهن است که تیم خوبی است و من چند روز پیش با تراکتور مقابل این تیم بازی کردم. بازی سختی داریم که سعی می‌کنیم برنده از زمین مسابقه خارج شویم.»

1997