بارسلونا به دنبال فروش پردرآمدترین بازیکنش برای خرید هالند

بارسلونا به دنبال فروش پردرآمدترین بازیکنش برای خرید هالند

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا حاضر است دستمزد معوق هافبک هلندی‌اش را به شرط اینکه او باشگاه را ترک کند، بپردازد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از FootballTransfers، بارسلونا حاضر است دستمزد معوق فرنکی دی‌یونگ را به مبلغ ۱۸ میلیون یورو، مشروط بر اینکه او در تابستان باشگاه را ترک کند، بپردازد.

این تصمیم به عنوان بخشی از استراتژی مالی بزرگ‌تر باشگاه در نظر گرفته می‌شود و راه را برای آنها باز می‌کند تا به دنبال خرید ستاره‌هایی مانند ارلینگ هالند یا ویکتور گیوکرس بروند.

دی‌یونگ همیشه معتقد بوده که بارسلونا باشگاه رویایی اوست و تمایلی به ترک نشان نداده اما حالا شاید در صورت حل شدن موضوع دستمزد و معوقات، امکان جدایی وجود داشته باشد.

این هافبک هلندی که اکنون ۲۷ سال دارد، بخش قابل توجهی از دستمزد خود را در طول همه‌گیری کوید به تعویق انداخت تا به باشگاه کمک کند تا مشکلات مالی خود را مدیریت نماید.

با این حال، قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد به و عنوان پردرآمدترین بازیکن باشگاه با دستمزد و پاداش ۱.۱ میلیون یورو، باشگاه را با مشکل تامین مالی مواجه کرده است.

منابع نزدیک به این بازیکن گفته‌اند که عوامل متعددی باعث شده تا دی‌یونگ در مورد آینده خود در بارسلونا تجدید نظر کند. یکی از دلایل کلیدی تمایل این هافبک ۲۷ ساله هلندی، حضور استعدادهای نوظهور در باشگاه و سیاست جدید مالی و جوانگرایی بارسلونا است.

۱۰۳۳