خاطره تلخ عیسی آل‌کثیر از پاختاکور؛ خوشحالی که به محرومیت ختم شد!

خاطره تلخ عیسی آل‌کثیر از پاختاکور؛ خوشحالی که به محرومیت ختم شد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس درحالی باید در روز دوشنبه برابر پاختاکور قرار بگیرد که عیسی آل‌ کثیر از مصاف قبلی دو تیم خاطره تلخی دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا با اینکه فوتبال بسیار خوبی را مقابل الاهلی ارائه کرد اما درنهایت با نتیجه یک بر صفر از این تیم پرقدرت عربستانی شکست خورد. قرمزهای تهران اکنون باید در هفته دوم مسابقات آسیایی برابر پاختاکور ازبکستان قرار بگیرند و این دیدار یادآور خاطرات خوبی برای عیسی آل ‌کثیر نیست.

آل‌ کثیر در اولین فصل حضور خود در جمع پرسپولیسی‌ها، عملکرد بسیار خوبی برای این تیم داشت و در لیگ قهرمانان آسیا درخشید اما ناگهان ورق برای این بازیکن جنوبی برگشت و از عرش به فرش سقوط کرد. عیسی پس از گلزنی در مصاف با پاختاکور خوشحالی‌ای انجام داد که AFC پس از بررسی‌های مختلف، آن را نژادپرستانه تلقی و عیسی را با 6 ماه محرومیت مواجه کرد.

آل ‌کثیر سپس در مصاحبه‌ای تاکید کرد این خوشحالی را به اصرار برادرزاده خود و برای شادی او انجام داده است و گمان نمی‌کرده از آن چنین برداشتی شود اما به هر روی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم پرسپولیس را نقره داغ کرد و این بازیکن فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندا را از دست داد.

عیسی حالا بار دیگر به پاختاکور رسیده اما بعید به‌نظر می‌رسد که خوان کارلوس گاریدو از او در ترکیب اصلی خود استفاده کند چراکه این مهاجم اکنون از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته و باتوجه به حضور علی علیپور و لوکاس ژائو، اولویت سرمربی اسپانیایی برای حضور در ترکیب اصلی نیست.

5793