اوساسونا دوباره روند پیروزی‎‌های متوالی بارسلونا را قطع می‌کند؟

اوساسونا دوباره روند پیروزی‎‌های متوالی بارسلونا را قطع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک توانست 7 پیروزی پیاپی در 7 دیدار ابتدایی خود در لالیگا به ثبت برساند که این اتفاق برای سومین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد، اما ممکن است اوساسونا دقیقا مثل فصل 2013-2014 به این روند خوب پایان بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شروع فوق‌العاده‌ای در لالیگای این فصل داشت. شاگردان فلیک در هر 7 دیدار ابتدایی خود در لالیگا موفق شدن به پیروزی برسند و همه 21 امتیاز ممکن را مال خود کنند. این شروع هیجان‌انگیز باعث شد تا هواداران بارسا نسبت به آینده تیمشان تحت هدایت هانسی فلیک امیدوار شوند و حالا باید دید آیا سرمربی آلمانی می‌تواند بارسا را به روزهای خوب خود برگرداند با خیر؟

بارسلونا برای سومین بار در تاریخ است که می‌تواند در هر 7 بازی ابتدایی خود به پیروزی برسد. پیش از این در فصل 2013-2014 و همچنین فصل 2017-2018 بارسا توانسته بود چنین رکوردی از خود به جای بگذارد. اما بهترین شروع تاریخ بارسلونا مربوط به فصل 2013-2014 و هشت پیروزی پیاپی است که حالا فلیک تصمیم دارد با برتری مقابل اوساسونا به این رکورد دست پیدا کند.

اما نکته جالب توجه این است که بارسلونا در آن فصل نیز در بازی خارج خانه برابر اوساسونا روند پیروزی‌هایش متوقف شد. آن بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید و روند 8 پیروزی پیاپی کاتالان‌ها قطع شد. حالا بارسا دوباره پس از یک شروع فوق‌العاده در خانه اوساسونا به میدان می‌رود.

1428