یزد و حبیبی‌نژاد؛ تنها فرمول برنده چادرملو در لیگ برتر!

یزد و حبیبی‌نژاد؛ تنها فرمول برنده چادرملو در لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی - چادرملو باز هم در یزد و با گلزنی هادی حبیبی‌نژاد توانست به برد برسد.

به گزارش فوتبالی، چادرملو اردکان در دومین میزبانی خود در شهر یزد توانست به دومین برد لیگ برتری خود هم برسد تا آماده شدن ورزشگاه شهید نصیری یزد بهترین خبر ممکن برای سعید اخباری و شاگردانش باشد.

چادرملو که در اولین میزبانی خود در شهر یزد در هفته چهارم توانسته بود با تک گل هادی حبیبی‌نژاد از سد نساجی مازندران بگذرد، در بازی دیروز برابر مس رفسنجان هم همین نتیجه را تکرار کرد تا هواداران یزدی که ۱۸ سال از لیگ برتر دور بودند، در دومین حضور خود، دومین پیروزی تیم استانشان را جشن بگیرند.

اما زننده گل برتری چادرملو اردکان باز هم یک چهره تکراری بود. هادی حبیبی‌نژاد وینگر ریزنقش خوزستانی که در دقیقه ۳+۹۰ توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و پیروزی دیرهنگامی را تقدیم تماشاگران حاضر در ورزشگاه کند؛ گلی که خوشحالی زاید الوصف حبیبی‌نژاد را هم در پی داشت و این بازیکن با درآوردن پیراهن خود، یک کارت زرد هم به جان خرید.

به نظر می‌رسد فرمول بردن چادرملو در لیگ برتر یک فرمول ساده و تکراری است. بازی کردن در یزد و در کنار تماشاگران و گلزنی مرد طلایی اخباری یعنی هادی حبیبی‌نژاد؛ اتفاقی که برای دومین میزبانی پیاپی تیم اردکانی رخ داد و دومین برد تاریخ لیگ برتری به دست آمد.

1997